söndag, juli 5

SKY TV Launch VIP Party - Munich 03.07.09

Natten mellan fredag till lördag 03.07.09 - 04.07.09 bytte den tyska tv kanalen Premiere namn till SKY och jag var där på deras VIP Launch Party. Festen höll sig på Schrannenhalle mitt i centala Muenchen. Kändisar som Samuel L Jackson var där samt Katy Perry gjorde en sjukt bra performance! Andra kändisar som var där var bla; Vitali Klitschko, Florian "Stefan" Simbeck, Franz Beckenbauer, Giulia Siegel, Indira Weiss, Peyman Armin, Sarah Kern,Tamara Sednak, Oliver Bierhoff, Waldemar Hartmann mfl. Själv hade jag det stora nöjet att fotografera mig med några av dem, och självklart tog jag mest bilder på Katy Perry som Rockade fett!! :)) Hon var bara sååååå grymm! Jag hade nöjet att beskåda detta fenomen och skickliga artist på nära håll och hennes framträdande var en upplevelse. Vilken showartist hon är! 5 låtar sjöng hon och det gjorde hon med bravur. Live bandet som spelade var också jätte bra och DJ MUNICH spelade asgrymma låtar hela natten! Väldigt fin inredning och maten och drycken var jätte god. Tack Radio Gong 96,3 för denna upplevelsen!!, och tack till min Mischa who made it happen :)Love you baby!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar