fredag, juli 10

It's Britney B*tch !


Britney spelar imorgon kväll i Köpenhamn och på måndag i Stockholm. Varit inne lite på Britney Spears officiella sida och blog och kikat lite på foto eftersom hon är TILLBAKA!!! Yes, Britney's back bitches and BIG TIME! Hon ser väldigt väldigt bra och välmående ut som ni kan se. Denna unga stjärnan som det gick så snett för och då menar vi snett som bara den, efter skillsmässa och diverse händelser som vi alla är medvetna om, reser sig upp från misären och gör en dundrande comeback! All heder till denna tjejen och jag hoppas att hon fortsätter i denna banan och inspirerar unga tjejer. Jag har aldrig varit en stor fan av hennes musik men denna skivan är bra och hennes show på scenen är säkert en klar 10 poängare. En fd arbetskamrat till mig ska gå och se henne på lördag och jag förväntar mig foto och videoklipp från konserten :)) För er som vill ta en närmare titt surfa in på www.britneyspears.com eller klicka på rubriken så slussas ni direkt dit ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar